تعداد ۷۰۴۶ پاسخ یافت شد.
221. Big ideas for small retailers
پدیدآورنده : John Castell
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Small business -- Management,Stores, Retial -- Management,Retial trade -- Management
رده :
HD
62
.
7
.
C38
2006
222. Billions of entrepreneurs: how China and India are reshaping their futures-and yours
پدیدآورنده : Tarun Khanna
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : China -- Commerce,India -- Commerce,China -- Economic policy,India -- Economic policy,China -- Foreign economic relations,India -- Foreign economic relations
رده :
HF
3836
.
5
.
K43
2007
223. Biographical dictionary of management
پدیدآورنده : general editor Morgen Witzel
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Management -- Bio-bibliography -- Dictionaries,Executives -- Biography -- Dictionaries
رده :
HD
30
.
15
.
B43
2001
224. Biographical dictionary of new Chinese entrepreneurs and business leaders = Zhongguo jing ji feng yun ren wu
پدیدآورنده : edited by Wenxian Zhang, Ilan Alon
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Businesspeople -- China
رده :
HC
426
.
5
.
A2
B54
2009
225. Biomedical engineering entrepreneurship
پدیدآورنده : Jen-Shih Lee
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Biomedical engineering,Entrepreneurship
226. Bioscience entrepreneurship in Asia: creating value with biology
پدیدآورنده : Paul S. Teng
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Biotechnology -- Asia,Biotechnology industries -- Asia
رده :
HD
9999
.
B443
A782
2008
227. Blended learning environments for adults: evaluations and frameworks
پدیدآورنده : Panagiotes Anastasiades, [editor]
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Adult education -- Computer-assisted instruction,Blended learning,Educational technology -- Computer-assisted instruction
رده :
LC
5219
.
B535
2012
228. Body language for dummies
پدیدآورنده : Elizabeth Kuhnke
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Body language
رده :
BF
637
.
N66
K84
2007
229. Boomer marketing: selling to a recession resistant market
پدیدآورنده : Ian Chaston
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Market segmentation -- United States,Target marketing -- United States,Middle-aged consumers -- United States,Baby boom generation -- United States
رده :
HF
5415
.
127
.
C53
2009
230. Borderless business: managing the far-flung enterprise
پدیدآورنده : edited by Clarence J. Mann and Klaus Geotz.
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : International business enterprises -- Management,Industrial management,Globalization
رده :
HD
62
.
4
.
B67
2006
231. Bounded rationality: the adaptive toolbox
پدیدآورنده : edited by G. Gigerenzer and R. Selten; program advisory committee G. Gigerenzer and R. Selten, Chairpersons R. Boyd, P. Hammerstein
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Decision making -- Congresses,Reasoning -- Congresses
رده :
HD
30
.
23
.
B68
2001
232. Brainstorming for creativity and innovation
پدیدآورنده : Promod Batre, Vijay Batre; edited by Susan Brady Maitra
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Creative thinking,Self-actualization (Psychology),Success quotations, maxims, etc
رده :
HD
53
.
B36
2008
233. Brand Atlas: Branding intelligence made visible
پدیدآورنده : Alina Wheeler and Joel Katz
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Branding name products,Branding (Marketing),Trademarks -- Design
رده :
HD
69
.
B7W43
2011
234. Brand management
پدیدآورنده : Francesca Dall'Olmo Riley
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Brand name products -- Management,Branding (Marketing)
رده :
HD
69
.
B7
B723
2010
235. Brand management: research, theory and practice
پدیدآورنده : Tilde Heding, Charlotte F. Knudtzen and Mogens Bjerre
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Brand name products -- Management,Branding (Marketing)
رده :
HD
69
.
B7
H43
2009
236. Brand new: solving the innovation paradox--how great brands invent and launch new products, services, and business models
پدیدآورنده : G. Michael Maddock and Luisa C. Uriarte; with Javier Flaim and Brett S. Miller
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Technological innovations,New products,Creative ability in business
رده :
HD
45
.
M336
2011
237. Brand risk: adding risk literacy to brand management
پدیدآورنده : David Abrahams
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Branding (Marketing),Marketing -- Risk management
رده :
HF
5415
.
1255
.
A27
2008
238. Brand/story: Ralph, Vera, Johnny, Billy, and other adventures in fashion branding
پدیدآورنده : Joseph Hancock
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Fashion merchandising,Advertising -- Fashion,Branding (Marketing),Advertising -- Brand name products
رده :
HD
9940
.
A2
H36
2009
239. Brand turnaround: how brands gone bad returned to glory and the seven game changers that made the difference
پدیدآورنده : Karen Post
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Brand name products,Branding (Marketing),Technological innovations -- Management
رده :
HD
69
.
B7
P647
2012
240. Branding demystified: plans to payoffs
پدیدآورنده : Harsh V. Verma
کتابخانه: کتابخانه دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران (طهران)
موضوع : Branding (Marketing) -- Management,Communication in marketing
رده :
HF
5415
.
1255
.
V47
2010