@BOOK{ Book!D - 100748294, AUTHOR = "/ مولف مارتین لیندستروم مترجمان مریم عبدلی، زهرا ملازاده‌اردکلو زیر نظر بهرام خیری با پیشگفتاری از پرویز درگی ویراستاران احمد آخوندی، محسن جاویدموید,Brand sense: build powerful brands through touch, taste, smell, sight, and sound, c2005.,ل‍ی‍ن‍دس‍ت‍روم‌", TITLE = "حس برند", LIBRARY= "کتابخانه و مدیریت دانش دانشکدگان مدیریت (دانشگاه تهران)", SUBJECT = "کالا‌های مارک‌دار,نام‌های تجاری,آگهی‌های تبلیغاتی,آگهی‌های تبلیغاتی, -- کالاهای مارک‌دار, -- جنبه‌های روان‌شناسی", URL = "/book/100748294/حس-برند/"}